9 Ocak 2010 Cumartesi

renkli patates topları

Picture Captions

eminim herkes biliyordur ama ben yinede anlatayım..ben ölçü vermiyorum göz kararı yaptım çünkü...
 malzemeler:
4-5 tane patates
tuz
limon
sıvıyağ
karabiber
maydanoz
havuç
hazırlanışı:
patatesler haşlanır..güzelce ezilir içine tuz,karabiber,limon suyu ve sıvıyağ eklenip güzelce karıştırılır ve küçük yuvarlaklar yapılıp yarısı rendelenmiş havuca diğer yarısıda ince kıyılmış maydanoza bulanır..siz isterseniz dahada renklerdirebilirsiniz..ben bu iki rengi tercih ettim....
afiyet olsun

9 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Hoşgeldin blogspota canım:)
Arkadaşlar ve katogoriyi eklemeyi sormuşsun..Gadget Ekleden girip katagoriler için Etiketler bölümünü ekle..
Arkadaş listesi içinde Blog Listesini ekle...Umarım yardımcı olabilmişimdir takıldığın bişey olursa yerimi biliyorsun:)) sevgiler

hanife dedi ki...

hoşgeldin neclacım,tariflerin süper hele simitler nefis görünüyor

egeli dedi ki...

BLOGSPOTA HOŞ GELDİM NECLACIM,HAYIRLI OLSUN ARKADAŞIM.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımmm
İnan okadar mutlu oldumki:):):):)

Ne iyi etmişin artık sık sık görşeceğiz hayırlı olsun canım :)

kalpkurabiye dedi ki...

hoşgeldiniz aramıza bende geçtim baya bir zaman oluyor en güzeli bol bol görüşmek dileğimle bana da beklerimm sevgilerimle..

TAZE NANE dedi ki...

Harika görünüyorlar. Canım çok iyi yaptın blogcuyu bırakarak. Blogcu arkadaşlara yorum yazıyım diyorum ama hiç yorum yazılmıyor, üye ol diyor. Zaten üyeyim ama tekrar giriş yapıp yorum bırakmam gerekiyor.

kadinlarmelektir/ceren dedi ki...

Merhaba neclacım ben kardelenim77 blogcu hani batmana tayin olan hatırladınmı canım nasılsın görüşmeyeli? neclacım biz kadınların buluşma adresi olan http://kadinlarmelektir.com forum sitesi açtım aramıza katılırsan sevinirim üyeliğimiz ücretsizdir güzel dostluklar ve paylaşımlar için bekliyorum ayrıca blog dünyası forum bölümümüz var sende blogunun adresini yazıp tanıtmış olursun birde pasta yarışmamış var katılırsan sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum canım hayırlı geceler..mutlu pazarlar.

evli ve cocuklu dedi ki...

Blogspot dünyasına hoşgeldin canım.Yeni sayfan hayırlı uğurlu bol tarifli olsun...

Narince dedi ki...

Adaşım bir blogcu ile ilk kez karşılaşıyorum, memnun oldum.