8 Ocak 2010 Cuma

halka tatlısı

Picture Captions


çok nefis bir tatlı gerçekten benim çok severek yediğim ama nasıl yapıldığını bilmediğim bir tatlıydı bu..geçenlerde keskinlininmutfagi nı ziyaret ettim ve kendisi denemiş tarifinide bizimle paylaşmış kendisine teşekkür ederim.. bende ilk fırsatta denedim inanın çok nefis oluyor herkese tafsiye ederim.
şimdi gelelim tarife
malzemeler:
ben verilen ölçünün yarısını kullandım o şekilde yazıyorum
yarım su bardağı süt
yarım su bardağı yoğurt
yarım su bardağı sıvıyağ
yarım su bardağından biraz fazla irmik
1 tane yumurta
birbuçuk su bardağı un
yarım paket kabartma tozu
yarım paket vanilya
şerbeti için:
2,5 su bardağı şeker
2 su bardağı su
birkaç damla limon suyu
kızartmak için:
sıvıyağ
yapılışı:
ilk önce şerbeti kaynatıp ılınması için bir kenara alın.hamur malzemelerini yoğurun ve biraz sıvı bir hamur olması lazım
ardından sıvıyağı tavaya alıp hamuru sıkma torbasına koyup tavaya halka şeklinde sıkın
arkalı önlü kızartın
ardından şerbete batırıp çıkarın ve afiyetle yiyin

Hiç yorum yok: